Support2018-03-08T16:47:30+00:00

Support i verdensklasse for deres viktige sikkerhets- og nettverksløsninger

SecureLink Support gir tilgang til sertifiserte eksperter innen SecureLinks Technical Assistance Center (TAC), programvareoppdateringer, alternativer for bytte av maskinvare, samt administrasjon av lisenser og vedlikeholdsavtale. SecureLink Support er laget med en oppsetting av fleksible prosesser for å på beste måte tilpasses kundens organisasjon.

SecureLink Support finnes som:

  • Standard SecureLink Support (TAC), hverdager fra 8.00 til 17.00, CET
  • Premium support 24/7
  • Administrasjon av lisenser og vedlikeholdsavtaler
  • Support og vedlikehold fra tredje part og produsenter
  • Electronic Service Level Agreement (E-SLA)
  • Service Delivery Manager med servicemøter to ganger om året

SecureLink Support

+47 67 57 37 47
[email protected]

SecureLink Norge

+47 67 57 37 37
[email protected]

SecureLink Konsulent

+47 67 57 37 49
[email protected]

Choose your country

  • Netherlands

  • Sweden

  • United Kingdom

SecureLink Norge